Söndag


Me unt Isak. Vi skulle göra ett montage där temat var att den elaka människan anfaller korallen för att fiskaupp den.


Igår åkte halva truppen hem, för idag kommer ny trupp för vecka 10. Vissa är kvar flera veckor.

Idag är det söndag så alla är ledig på helgerna. Allihopa drog iväg till o besöka massa museér så då blev jag kvar ensam på kontoret. Väldigt skönt för då kunde jag passa på att komplettera skolarbete som jag ska ha in till veckan och pumpa på min musiksmak i stereoanläggningen. :D

Här kommer lite bilduppdateringar från torsdagen och fredagen.


Max och jag. Här har jag alltså koralldräkten på mig som jag lyckades bli rikskändis med.


Utanför kungahuset stod vi i Fredags tillsammans med en hel del olika ungdomspartier. Alla riksdagsledamöter har möte med kungen på fredagar så vi passade på att synas.




Viktoria och Ethan. Ethan är den enda amerikanen som är med oss under veckorna. :)


Här är jag, då jag studsar runt o koralldräkten.
Namninslamlingarna ökade med 110 procent då jag tog på mig denna utstyrsel.


Nedanstående foton: © Max Calabrese
 

Även dom minsta vill rädda havet så dom skriver på.

Stadsråden åker förbi i sina fina mercor. Vi syns.






Det var ingen annan än jag som ville ta på sig koralldräkterna. Så vi gjorde ett korallberg av en snöhög med de resterande dräkterna som vi tog med oss ner till slottet.

Kommentarer
Postat av: Lars

Oh my god. snyggt kakan:P

2009-03-01 @ 15:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0