hemkommer

Hemkommen ifrån Norge och även stockholm. Så nu är man en utbildad föreläsare även. En s.k greenspeaker. Det är bara att börja boka mig till erat företag/skola/utbildningsprogram, det är gratis förutom resan så klart.....

Är installerad i lägenheten men det är ju så klart en massa småfix som ska göras. Gardiner, montering av möbler osv osv. jag hade även en helt kylskåp att fylla.

Jag är även konverterad till vegan..vidare diskussioner tas med mig personligen så vidare det inte är direkta påhopp kring valet av kost. Då kan ni lägga er i sandlådan direkt.
1. Billigare
2. VÄLDIGT ´MYCKET ENKLARE: från tidigare köksmotståndare vars kost bestod av gröt, nudlar och youghurt har jag börjat ställt mig vid spisen och gjort riktig mat. Tror jag aldrig någonsin har gjort risotto, gryta, tofugratäng föränns nu. hmmmmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0