Hosta och Dans

Serious!!!!!!
HOSTMEDICIN EFTERLYSES! TIPS?!?!

Varje gång jag är förskyld, kommer en hosta till mig som enbart existerar när jag ska lägga mig raklång te x vid sovdax. Sitter jag rakt upp eller står finns den inte alls. Och nu är jag till och med helt feber samt snorfri. Men den fördömda hostan består.
(klockan är alltså 05.00 när jag skriver och jag har inte fått besök av john blund ännu)


Har provat allt, vitaminer, örter, te (minns ni blogginlägget förrigår?, te-förpackningen var nyinköpt, den är slut nu).

Nu får man ta och köra nödfallet, hittade en gammal glasslåda längst in i frysen, den har legat där säkert sen i sommras. Och den är ej laktosfri så magen lär ju svälla upp till gravidmage. Suck.
Har garanterat inte tid med sådant.

Min danspartner kommer upp till hudiksvall ifrån Alfta imorgon ( idag, om ca 7 timmar).
Fick reda på att jag ska tävla i Sundsvall 7/2 - 09 för första gången i mitt liv. Bugg - klass Vuxen D. Det är mindre än 1 månad kvar och jag måste fixa ett par byxor samt ett par nya skor. Mina nuvarande är totalt nerslitna så jag glider som på is. Har ärvt dom efter min mor så dom har några år på nacken. Särskilt med tanke på hur mycket jag har dansat på senaste året.



Ovanstående vill-ha-saker! Byxorna är snart ett ont måste att lägga ut på till tävlingen då min partner har ett par likadana. Alla saker samt bilder är lånade från Dansskor.se

80 spänn för dom helvita pjuxxen, 450 kr för lindydojjorna samt 500 för ufobyxorna. Det är med andra ord mellandagsrea på dansskor.se




När vi ändå är inne på dans, blondinbella gör entré på lets-dance. Hmm..skrattretande enligt mig. Vad anser svenska folket? Återstår att se hur länge fröken Löwengrip blir kvar.

Kommentarer
Postat av: Ida Björck

jag tror att bella kan göra bra ifrån sig :)

2009-01-03 @ 10:46:20
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: ERIK

jag evt, den är as rolig xD

2009-01-03 @ 13:00:46
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0