Gomorgon!


Gomorron gurkmänniskor!
Jag hatar att ha dessa dagar då jag vaknar 04.00 fast än klockan står på 7.00. ändå kan jag inte somna om.

Igår hade jag ett möte på sjukhuset med bossen där som jag har kontakt med. Jag ska göra min sceniska produktion där. Vilket jävla positivt genomslag jag fick direkt. Jag och Pierre som han heter satt och brainstormade fram vad man skulle göra. Vi kom fram till ett datum iallfall samt någon preliminäridé typ. 100 påskägg ska jag få ihop samt 1-2 st till arrangörer.

Preliminärt namn "Påskbus för busiga barn, 9e April Lekterapin på Hudiksvalls Sjukhus"

Hemköp låg på vägen hem ifrån sjukhuset och jag beslöt för att testa sponsorsidan när jag ändå gick förbi. Och mycket riktigt, till min gigantiska stora förvåning så ska hemköp sponsra med påskgodis och påskägg. Kanske inte alla 100 st men en liten del. Villkoret var ju dock att jag kör lite marknadsföring för dom. Häftig värre! Jag har ju inte ens skrivit ner detaljplaneringen och redan fått en sponsor. Detta kan inte annat än bli bra!!

Klart vi älskar hemköp i Hudiksvall!!!!!!!!

För er som inte vet vad jag har för projekt så ska jag förklara det. Jag har en gymnasieämne/kurs som heter Scenisk produktion. För att få godkänt i kursen bör jag hålla i eller arrangera en scenisk produktion där jag är projektledare. Detta innebär nödvändigtvis något som händer på scen. Utan mer ett arrangemang där jag ska vara projektledare för att få godkänt i ämnet. Folk har haft maskerad, bandspelning, filmkvällar osv osv.
Min sceniska produktion ska jag göra på Lekterapiavdelningen på Hudiksvalls Sjukhus där jag ska annordna en heldag påskjippo för ungarna som ligger inne på sjukhuset eller dom barn som har varit på återbesök med någon behandling.
Min projektgrupp ska leka lekar, fixa påskägg där ungarna få leta dom och berätta berättelser.
Dom barn som är svårt sjuk och inte kan vara nere på lekterapiavdelningen går vi upp och lämnar påskägget och tillbringar en stund med dom var för sig där vi är iklädda i påskhare,påskkärring lr liknande utstyrsel.

Projektet genomförs preliminärt på skärtorsdagen.






Nu ska pysa iväg till bussen strax. Kl. 10 har jag ett annat möte ang min flytt.
Puss o hej folket!

Kommentarer
Postat av: jenny

jo jag tror att jag hade tillräckligt med soja tyckte nämligen inte att den var så där jätte god. jag är nog helt enkelt ingen sushi människa.

2009-01-28 @ 13:00:42
URL: http://jennyirutan.blogg.se/
Postat av: My - miljöbloggen

sv; bra tips med de ekologiska frysta bären =)

2009-01-28 @ 19:21:53
URL: http://birch.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0