Jag hatar onsdagar

...jag är katten gustav personifierad, fast mina dagar är onsdagar.
 
En ologisk stjärna var redan född.
Av alla på himelen bor jag med den som uppenbarligen har minst hjärnceller. Igår var inte en bra dag uppenbarligen.

Dagen börjar med att slänga ut 200 spänn på en skittaxi då lokaltrafikbolaget vägrar lyssna på mig gällande busshållplats med motivering :det är ju så få som åker där!...

Sedan hade någon fått för sig att rensa avloppet med en trätumstock när jag hade kommit hem, då vi hade stopp.
(Enligt Lernias papper ska han vara en VVSare.)
Halva tumstocken går av för det är ju trä..

Jag håller bara käften och går och lägger mig innan fler åskbollsgrodor hoppar ut ur käften på mig...

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Godmorgon! Vad händer idag, förutom skola om du börjat?

2009-01-08 @ 08:21:44
URL: http://tobbejonsson.se
Postat av: Jessica

Okej, du får hälsa till Åsa från mej då, det va ett tag sen jag såg henne=)

Tror inte att My är städerska, men hon kanske inte jobbar där längre...



I Norge är allt lite dyrare än i Sverige, tex en liter mjölk ligger runt 13-14 kr.

Sen beror det helt på vad man handlar och vart.

Billigast på stora affärer som Ica maxi och sånt...



Vad ska du gö i Olso då? Kram!

2009-01-08 @ 20:55:20
URL: http://jessejesse.blogg.se/
Postat av: sara

hörrödu slitna jeans är back in town (big time)! Så det så :)

2009-01-09 @ 11:22:33
URL: http://fuckyouimcute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0