Arrangemang

Satan i gatan!
Jag sitter i ren hysteri med Matte B som jag röck mig själv i kragen om att jag faktist måste ta tag i. Och mycke riktigt tentar jag av skiten under våren.

medans idag..

H kom och hyttade idag med pennan om att det är bäst att jag rappar på innan sommaren om jag ska på något betyg i Scenisk Produktion. Usch och tvi.
Det innebär att jag måste vara projektledare för ett arrrangemang jag ska fixa. Mummel.
Brandgaraget är fullt eftersom resten av klassen skulle hysteriskt ha sina sceniska produktioner där.

Och ska jag ha utanför Brandgaraget gäller det verkligen att tänka till i geniknölarna eftersom då har jag ingen buffert.

Alternativ 1: Stadt i Hudiksvall går med på att arrangera något i försommaren. Nackdel: Jag måste ha klasskamrater som är över 18 år till försommaren, vilket är vääääldigt få då jag går i ettan och det är i stort sett bara jag och 2 till som blir det, vilket är för få för en projektgrupp.

Alternativ 2: Hudiksvalls Gym vill gärna ha ett jippo. typ en tävling eller liknande. Nackdel: Ingen buffert, jaga sponsorer utav bara fan. Dock ett "barnvänligare alternativ".. Synd bara att Sveriges Starkaste man är i början på juli, för min produktion måste ha gått av stapeln innan första veckan på juni.

Förslaaaaaaaaaaaaag är mottaget på vad man kan arrangera i Hudik!!!!!! Inget förslag är för dumt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0