Sponsor

Hey hopp!

Stannar kvar en sväng på skolan för att göra ett sponsorkontrakt till min sceniska produktion.
Änså länge är de fortfarande hemköp som är med på spelen. Försökte ringa till karamellfabriken i hudiksvall men dom ville att jag skulle betala halva priset av deras produkter. Nej du..
Tycker en hel fabrik läre kunna ordna sådant men icke sa. Snåla bastards.

Har haft en heeeel jävla lektion som skulle heta Ljud och Ljus, vi är inne på ljusbasen. Det blev en himla massa kvantfysik istället vad jag tyckte de lät som.
 

Fick även feedback på kursen Scenisk Produktion. Ligger kvar bland MVGtopparna än så länge. Skönt.

Hej håå.. nu ska jag skoljobba lite mer, sen väntar gymmet ett besök..

Kommentarer
Postat av: T

Du satsar mycket på skolan =) kul att se =)

2009-02-12 @ 13:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0