30/11

Av någon anledning raserade hela bloggen scriptmässigt för att jag skulle ändra en punkt i en mening, så nu ser den ut så här i stället.

Hur som haver, nyligen hemkommen efter många om i taxi vilket jag inte trodde.

Jag kom icke 1,2,3a för de var små pinnsmala storlek 30or som gjorde det. Funderar fortfarande på varför jag blev uttagen till tävlingen bland alla tjejer?

Jag gjorde ett sjukt stort felsteg på catwalken och slant på en mikrofonsladd.. hua.. minuspoäng..

får se om ja hittar bilderna imorgon. för det läre väl bli ett jävla liv i skolan eftersom både jag och F ställde upp båda två..haha, hade aldrig pratat med henne innan förenns nu, och ändå har jag gått på skolan i ett halvår snart. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0