Gott nytt 2009!

Shit vad de här året gått sanslöst fort fram.

Det såg inte ut att bli någon nyårsfirande för min del då jag dragit på mig feber (igen!)...men med en hel del timmars sömn så ska jag nog klara av kvällen. Jag som har köpt nya kläder och allt. :)
Visserligen var dojjorna och kjolen på mellandagsrean men bra blev det eftersom det var över 10 år sedan jag kunde ha storlekarna XS och S.

2008 har väl varit ett sisådär hackigt år av både framgångar och motgångar.. det nya året kommer nog bli det bästa någonsin.

Jag kommer bland annat att åka till Norge med Greenpeace, mitt första riktiga projekt med organisationen, sen så fyller jag 18 år. Bara det är en höjdpunkt av allt. 
Jag kommer bland annat få jobba extra med det jag vill på riktig och ha möjlighet att kunna ta körtkort. Jag har med andra ord en större frihet rent juridiskt vis.

Framför allt, jag ska bättra på mig i skolan då min nya skolstart egentligen inte blev som jag hade tänkt mig. Jag var ju som vanligt rädd för att framstå dom den där "eremiten med vishet utan några vänner" tills vissa tillrättadevisade mig. 

 Jag vet ju vem jag är och vad jag kan, så varför hålla tillbaka det. Jag har en bred social kompetens, jag pratar lätt och gärna med folk och lär dom det jag kan. Någon som jag visade i början av skolan som drogs tillbaka. Högstadieminnena går ju så lätt tillbaka, men nu har jag väl bearbetat och skjutit undan dom en gång för alla.
För jag är väl den enda i klassen som egentligen har jobbat på riktigt i den branschen vi håller på och utbildar oss i.


Så gott nytt år och med hoppningsvis ett grönare år på er.

För nu blidde nyårsmiddag i Söderhamn.

Kommentarer
Postat av: MARIANNE

GOTT NYTT ÅR min lilla kråka. Du finns ALLTID i mitt hjärta. Sköt om dig och ha en riktigt trevlig kväll !



Kramar i massor från Marianne

2008-12-31 @ 23:21:53
Postat av: Kakan

Gott nytt år på dig med marianne! :) saknar er så mkt!

2009-01-01 @ 00:30:57
Postat av: Marianne

RING, RING så jag får höra hur du har det.

Kram Marianne

2009-01-02 @ 21:01:49
Postat av: Anonym

RING, RING så jag får höra hur du har det.

Kram Marianne

2009-01-02 @ 21:02:25
Postat av: Raggarn ;)

IPLagnarn



Ses, hörs



Å gott nytt 2009. Mitt startade bra iaf ;)

Kramar..

2009-01-03 @ 04:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0